duminică, 8 septembrie 2013

Capitolul XV

In sfarsit am gasit pe cineva care ma poate ajuta sa il distrug pe Adam.  Le-am luat pe fete de mana si am coborat jos.
   --Bun..deci Anastasia noi acum trebuie sa mergem la un meci de fotbal te alaturi?
   --Hmmm..avand in vedere cat de frumosi sunt fotbalisti ma bag. a spus ea zambind
   --Good!!Suntem in,intarzere deci sa mergem.
    --Ok! au spus amandoua la unison.
  Mi-am luat geanta si duse am fost.Pe drum am mai povestit despre viata Anastasiei, se pare ca este dintr-un mic orasel la capatul Olandei, are 19 ani si a terminat liceul de arte.Mi-a spus ca are in geanta cateva schite schite si i-am sugerat sa ni le arate si noua.Cand le-a scos am ramas muta,la fel si Emm,nu imi venea sa cred pe cine a desenat.Am intrebat-o cine este el iar ea mi-a raspuns:
      --Primul baiat de care m-am indragostit,eram foarte buni prieteni,ne spune-am totul si el intotdeauna ma apara in fata celor care se luau de mine la scoala.Pana inro zi cand ne-am vazut si m-a luat in brate.De atunci am inceput sa simt ceva pentru el dar am tinut asta numai pentru mine cateva saptamani.Pana ce am simtit ca nu mai pot tine in mine.Nu am sa uit niciodata ziua aia i-am spus ca il iubesc,el..el..pur si simplu mi-a spus ca ma iubeste ca o prietena si a plecat trantind usa. De atunci nu am mai auzit nimic de el.
  --Cum il cheama? am intrebat in speranta sa nu fie el..dar m-am inselat
 --.....





 Hello..so am postat inca un capitol dupa atata timp. Lasa-ti va rog frumos comentarii cu parerile voastre chiar am nevoie.. 
                                                        kisses Rose Fonce ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu