duminică, 8 septembrie 2013

capitolul XVI

Era..Era..AXEL.Incercam sa nu plang,sa fiu puternica,nu trebuie sa ii arat ca imi pasa.Acum nici eu nu mai stiu ba il iubesc pe Axel ba imi place de Erick...offfff de ce eu doamne??!!! DECEEEE?!! 

     AXel e plecat la bunici lui si eu sunt intr-un mare dar foarte mare razboi cu doua persoane,nu am sa o las sa se atinga de Axel al meu.Da ati vazut bine am scris Axel,deoarece acum imi dau seama cat de mult il iubesc si trebuie sa lupt pentru el chiar daca ar trebui sa omor pe cine imi sta in cale.Am afisat un zambet fals si am continuat discutia pana am ajuns la terenu de fotbal.Ajunsa acolo am fost indiferenta cu Erick si m-am gandit la un plan si  iata ca iesit unul.
        Prima data m-am gandit sa il fac putin gelos pe Axel si sa ma cuplez cumva cu Erick.Vreau sa ii vad reactia lu Axel cand se intoarce si o sa ne vada impreuna si daca asta functioneaza si Adam are sentimente pentru mine va fi minunat!!


      La Anastasia nu stiu sigur inca dar am sa ma mai gandesc.Trebuie sa o tin departe de Axel.Am fost intrerupta din sirul gandurilor cand toata lumea sa ridicat  in picioare si aplaudau semn ca noi am castigat.Am fortat un zambet si am aplaudat si eu in sictir.
La sfarsit am coborat din tribune cautan-ul pe Erick cu ochii sii..se pare ca era langa o blonda inalta si cu forme voluptoase,m-am indreptat spre el cu gandul sa il felicit,el era cu spatele asa ca mi-a venit o idee.


      --FELICITARIIIII!!!! am strigat eu sarind la el in spate.Acesta sa intors speriat si cand ma vazut a inceput sa rada zgomotos.
       --Multumesc mult!Si sa sti ca tu mi-ai adus noroc in seara asta.imi sopteste seducator la ureche.Observand cum blonda imi arunca priviri taioase si pleaca.
      --PAi ma bucur atunci.i-am soptit si eu la randul meu muscandul incet de lobul urechii,acesta marai scurt la randul sau dupa aceea s-a apropiat de mine si a incercat sa ma sarute dau eu nu vroiam dar din pacate trebuie asa ca m-am intins si eu la randul meu apasandu-mi buzele peste ale lui.A fost un sarut bun,pot sa spun,dar nu am simtit fluturasii cum ii simt cand il sarut pe Axel.
 Ne-am despartit amadoi din sarut uitandune unul in ochii celuilat..
   --AMY!!!!!..Oh NU. la dracu,de ce eu?!!




  
                                  Hello,deci inca un capitol pentru seara asta imi pare rau ca sunt asa scurte dar asta e. va rog sa comentati conteaza foarte mult pentru mine parerile voastre!!
                                                                                                                                                                          
                                     Kisses   Rose Fronce

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu