vineri, 16 noiembrie 2012

Capitolul XII

Capitolul XII

 Pauza a sosit intr-un final,Amy se duce ca deobicei la cantina pentru a mai schimba cateva vorbe cu Em. Emyli o vede putin cam amagita pe prietena ei asa ca isi i-a inimioara in dinti si o intreaba,stiind sigur ca aceasta v-a schimba subiectul dar totusi incercarea moarte nu are.
   --Hei,ce mai faci?
   --Mai nimic,ma gandesc.
   --Dar de ce esti asa suparata?
   --Auzi,sti magazinul ala nou de haine din centru,ar trebui sa mergem si noi,am nevoie de o noua garderoba.
 (Puteam sa jur ca asta v-a face…)
   --Da,o sa mergem dar main intai ce te streseaza,nu esti tu astazi!?
   --Maine la prima ora prezint proiectu la romana la cls.a-12-a.
   --HAAAAHAAAAAAA!!!!!!!!!
   --Nu rade!!! Sti ca acolo ii nebunu acela de Erik!!
   --Asa,si???
   --Si daca rade de mine cum prezint,daca ma fac de ras in fata intregii clase?!? La asta te-ai gandit?
   --Esti fata desteapta,te descurci,nimeni nu imi cunoaste prietena cum o cunosc eu,stai linistita niciodata nu ai….
   --Hey,Amy de ce nu vrei sa mai facem proiectu impreuna??..intrerupe Adam
   --Hmmm..scuza-ma eu vorbeam,mama ta nu te-a invatat sa nu te bagi peste oamenii care vorbesc.
   --Scuza-ma Em.
   --Copil fara viitor,ce sa-i faci..In fine sa mergem la clasa,daca mai intarzii odata la trigonometrie ma asculta sie u si asa nu am invatat nimic.

    AMY POV

 Frate ora asta e asaaaa de plictisitoare,hmm…sa ma uit in geanta poate am castile,dar la cate chestii am aici nu stiu daca..aa…uitale
   --Amy care este raspunsul la intreabarea 5??intrerupe profesoara
   --Paiii…
 (.se aud soapte: 3! 3! 3!...)
   --3!
   --Coorect!
   --Doamna profesoara pot va rog frumos sa stau cateva minute cu capul pe banca?ma doare foarte tare capul..va rog frumos???
   --Bine dar numai cateva minute.
 Ooooo da!acum am scapat de aceasta ora…..
   --Doamne profesoara, Amy asculta muzica la casti..intrerupe Adam
 Imi scot repede casca
  --Nu ii adevarat minte
  --Afara Emi,am sa iti sun parintii
  --Salutatii din partea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu