duminică, 25 noiembrie 2012

Cap XIII

Vai frate,pentru o chestie deasta ma scoate afara de la ora?!Macar de ma lasa sa plec acasa,aici nu am ce sa fac si nici nu mai sunt multe minute pana suna de iesire.Dar si Adam o sa regrete pentru ce mi-a facut,din cauza lui o sa-mi sune si parintii,ma razbun eu odata pentru totul.
suna de iesire)..IEIIIIII in sfarsit....
Intru in clasa uitandu-ma urat la Adam semn ca am sa ma razbun,imi pun lucrurile in geanta si plec.

                                                                 * * *

Cum am putut sa-i fac asta fetei pe care oiubesc,cat de prost am fost,nu o sa ma ierte pentru asta niciodata.Nici tupeu sa-i cer scuze nu am.Frate am incurcat-o rawww.Tot am spus ca nu mai fac,nu mai fac dar nu ma pot abtine kand stiu ca ea este cu acel natarau de Axel,hmmmm, dar se aude ca pleaca la bunici,oare Amy stie????sunt sigura ca o sa-i spuna iubitul ei prieten.

                               ***

---Heii,ce mai faci?..dar ce-i cu fata asta?!

---Ceau,m-a scos afara de la ora!

---Hahaaaa!!!Dar ce ai facut de data asta?

---pai,i-am specificat frumos cum stiu eu,ca ma doare capu si ma-m intins pe banca cu capul si cu castile in urechii iar desteptul de Adam,ca altfel nu il pot numi,m-a parat!

---Ce idiot!

---Stiu si nu am nici un plan....

--Salut fetelor,ce mai face-ti?...intrerupe Erik.

---Hei,uite ne gandim tu?

---Bine,dar s-a intamplat ceva de va ganditi amandoua?

---Da!!!....sare Amy in sus

---Va pot ajuta?

---Daca ai vreo idee de razbunare pe idiotul ala de Adam atunci da.

---Momentan nu imi vine nimic dar am sa ma gandesc,apropo veniti deseara la meciul contra Hunters Hight?

---Vom fi akolo.

......

---Awwwwww-.....

---Ceeeee???

----Mi-a facut cu ochiul..ce dragutssss:X:X

---hmmmmm...apropo sti ca Axel pleaca la bunicii lui in L.A?

---Poftimmmm?!Merg la el sa aflu vino la 6 la mine sa mergem impreuna la meci.

---okey,ceau...



Cum poate sa faka asa ceva?ii arat eu lui....

DING-DONG.....

---Buna iubire ce.....

---Nu ma lua cu ,,Buna''',cum ai putut?!

----Ai aflat!

---normal ca am aflat,nu mai vreau sa te vad toata,cum poti sa pleci si sa ma lasi?!

---Iubitoooo....

---Nu ma atinge.Pa drum bun!

Un comentariu:

  1. Dar o sa se intoarca nu? Adica trebuie sa se intoarca. Ai grija ce faci, Axel TREBUIE sa ramana cu Amy. In legatura cu plecarea lui la bunici nu sunt asa de sigura. Pentru numele lui Dumnezeu e un vampir, e posibil ca bunicii lui nici sa nu mai traiasca asa ca stau si ma intreb, ce mai pune la cale Axel de data asta? Cred ca ramane de vazut. Axel mama trebuie sa te gandesti la o cale de a o recuceri pe Amy, ai o concurenta valeu. Sa nu ma dezamagesti. Abia astept nextu.
    Kisses Dark Rose

    RăspundețiȘtergere