duminică, 11 noiembrie 2012

Capitolul XI

Salut tuturor,imi cer miiii si miii de scuze in privinta nepostariilor mele timp de 4-5 luni,dar am fost foarte ocupata cu mutare sic u scoala..va rog sa ma iertati sis per sa va placa noua mea postare…kisses kisses Rose Fonce

De ce mereu cine nu trebuie sa afle unele chestii le afla in tot deauna primul….
--Neata si tie!
--DA,scuze, Neata,deci..totusi ce ai patit la fata?!
--Pai…mai nimic,varul meu mai mic m-a lovit din greseala,ne jukam si…in fine trebuie sa merg la ore altfel ma trezezc cu vreun 3 cat mine de mare.CEauuuu.

AMY POV.
Seriosss????Varul sau mai mic l-a lovit,in halul acela???sa fim seriosi cine ar crede o asa minciuna gogonata.Dar tot aflu eu cine l-a lovit asa de tare.Apropo de asta de ce e asa distant cu mine,ieri nu avea nimic si astazi..de cand ii ii pasa lui ce note i-a la scoala,ceva s-a intamplat cu el,dar nu stiu ce.Il vreau inapoi pe vechiul Adam!O DOAMNEEEEEEE ce tot zic eu aici,eu il iubesc pe AXELLLL,ce m-a apucat,nu mai trebuie sa ma apropii de Adam,asa este cel mai bine pentru mine ca de acum inainte sa nu il mai bag in seama.

***

--Domnule profesorrr..Domnule profesorrr…il striga Amy pe rpofesor inainte ca el sa ajunga in clasa.
--Da Amy,ce s-a intamplat?
--D-le professor se poate va rog frumos sa imi amanati proiectul la romana pana maine,se pare ca l-am uitat acasa,nu stiu cum am putut fi atata de uituca,va rog D-le professor se poate?
--Maine la prima ora esti cu proiectul la clasa a-12B
(12B????fuck acolo este Erik…unul dintre cei mai frumosi baieti din clasele de a 12-a..oo ooffff poate ma fac de ras)
--DA D-le professor am inteles.
--Bine acuma in clasa te rog.


Adam POV

Pe bune frate??Varul meu mai mic mi-a facut vanataia asta cat o ceasca,hai mai cine ar crede o minciuna ca asta,sa fim seriosi.Dar nici nu puteam sa-I spun ca prietenul ei mi-a facut asta,dupa aceea riscam si mai multa bataie,deoarece ea ii spunea lui axel si se certau si..offff. ***

--Adam..???
--Aaaaa…da D-le profesor?
--Vino in fata clasei si prezinta te rog proiectul.
--Pai…..il intrerupe Amy
--Domnule professor am o intrebare,ma scuzati ca v intrerup.
--Spune Amy,te ascult.
--Se poate va rog frumos sa prezint proiectul fara Adam,stiti noi eram in acceasi echipa dar vreau s ail prezint singura,va rog frumos?
--AAA..da voi erati in aceeasi echipa,desigur se poate.
--Multumesc D-le professor.
(CEEEEEEEEEEEE?????????...Acum ma lasa si balta,dupa ce ca,cretinul ala de Axel mia facut fata varza ma mai lasa si ea balta??Am sa ii arat eu ei!!!!!Gasesc eu o cale de razbunare!!!)

Un comentariu:

  1. Cum adica "Cretinul de Axel" asta vrea mai multa bataie sau ce? Psst... pot sa vb eu cu Axel, poate il conving sa ii faca ceva lui Adam si sca[am de el dar nici asa nu ii bine, pt k o sa sufere Amy. Offf nici cum nu e bine, concluzie: m-ai lasat in pom, si cu pomu in spatiu, astept nexut :X:X
    Kisses Dark Rose

    RăspundețiȘtergere