vineri, 13 iulie 2012

Cap. VII

   
    Amy se indreapta spre clasa unde are ora.Orele pt.ea nu au fost chiar asa de usoare cum-i  se pareau deobicei dar incearca sa fie active,nu chiar cum a fost inainte dar isi da silinta.
Pauza de pranz a venit Amy o i-a pe Em. de mana si se duc intr-un colt mai retras unde nimeni aproape nu le poate vedea.
   --Care-I problema de esti asa repezita?
  --Mai sti ca de dimineata m-ai intrebat ce e cu mine,am sa iti spun acum dar promite-mi te rog ca nu vei spune nimanui.
  --Uite,imi esti cea mai buna prietena pe care eu o am si o voi avea,sper,fie ca ne cunoastem de mult timp poti avea incredere in mine asa ca spune-mi.
  --Iti multumesc mult ca pot sa am incredere in tine.
 --Fii sigura,acum spune-mi ce sa inamplat…
  --Nu stiu cum sa-ti spun dar…dar…Axel e vampir.
 --Poftiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmm????????
  --Da,azidimineata am aflat,inainte sa venim la scoala mi-a trimis mesaj sa merg la el ptr.ca vrea sa vorbim.
 --Okey….discutia s-a interrupt cand Adam,colegul de clasa a lui Amy trece pe langa ele si-I se adreseaza lui Amy cu o itrebare:
 --Voi doua ce faceti aici?
 --Nu e treaba….
 --Hei,nu trebuie sa fi asa aroganta..o intrerupe Amy pe Em.
 --Scuze
 --Nu-I nimic,hei apropos Amy mai facem proiectu la Romana impreuna?
 --Da sigur,la 5 esti la mine.
 --Ok,ne vedem la ora.
 --Ceau.
Em ramane socata cand a auzit cuvantul “impreuna”.
 --Ce-ti trece prin cap?!O intalnire cu Adam,pe bune?!
 --Hei,eu il iubesc pe Axel si e doar un proiect.
 --Daca ma gandesc mai bine ee chiar dragut,e inalt,brunet,ochii caprui si ii cam place sa se de-a cu rolele ceea ce si mie imi place..v-a fi al meu.
 --Succes in a-l cucerii,acum eu trebuie sa mananc ceva,moor de foame.
 --Bine,hai la o masa.
Nici bine nu se aseaza si isi scot sandwichul din servetel si se suna de intrare.
 --Perfect…si isi tranteste sanwichul pe masa…
 --Eu mai raman sa mananc am chimie nu are nimic daca intarzii..spune fericita Em.
 --Eu merg…Em.te rog sa nu spui nimanui.
 --Mergi fara griji.

3 comentarii:

  1. iar ma lasi in aer. Nu stiu ce ai cu mine in ultimu timp. Da sa fie clar bataia aia cu apa nu mai e o promisiune. E juramant. Fain capitol, inafara de faptu ca vrei sa ii desparti :((

    RăspundețiȘtergere
  2. nu vreau sa ii despart..nu prea e dupa mine ci dupa ideea ce imi vine....iar bataia cu apa..numai sa indraznesti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se presupunea ca Em stie deja ce ii Axel, parca asa scria intr-un cap. ORicum, poate sunt eu on aer, sau poate Em vrea sa ii castige increderea lui Amy.

      Ștergere