miercuri, 4 iulie 2012

Cap V

De afara se aud chitoteli semn ca Em. a venit,Amy il i-a pe Axel de mana si merg spre curte fara ca Amy sa ii spuna ceva.
Cand au ajuns in fata baietilor si a lui Em. toti au inceput sa sara cu gura pe ei,si bineinteles Mason a fost primul ca deobicei:
--Oooo…dar ce avem noi aici?!
--Hmmm…se pare ca s-a format un nou cuplu…spune chicotind Em.
--Hei gata cu asta,Em vin-o la bucatarie sa terminam clatitele alea odata.
--Okey sefa!
Baietii incep sa vorbeasca despre ce s-a intamplat azi la scoala adica nu despre lectii ci despre prostiile facute de ei in ora dar si despre noul cuplu format de Amy si Axel.
In bucatarie nu se aude nici un sunet,amandoua sunt foarte tacute pana cand Amy scapa castronul pe jos.
--Hei,ce ai patit?
--Aaa.
--Si…cum saruta Axel?
--Inca nu am incercat,am sa iti spun cand se v-a intampla,acum hai sa ducem astea baietilor ptr ca eu trebuie sa ma grabesc acasa cine stie ce imi v-a spune si Bryan.
--Okey.
Amy i-a farfuria cu clatite in mana si o astapta pe Em sa deschida si celelalte geamuri iar dupa aceea merg spre baieti.
--Sper ca nu ati pus nimic in ele nu?
--Nu.poti manca linistit,am pus doar putina marijuana..spune Em si incepe sa rada cu toti in hohote.
--Nu Abel stai linistit este numa Finetti in ele.
--Pai eu ar cam trebui sa plec.
--Dar mai staii,te rooog….spune Axel cu o fata de catelus nevinovat.
--Nu pot scumpule trebuie sa ajung inainte sa inceapa Bryan sa tipe la telefon.
--Bine…hai sa te conduc.
Au ajuns in fata portii iar Amy a facut un singur pas si era pe trotuar,Axel a iesit dupa ea si a tras-o de mana,s-a aplecat sprea ea si a inceput sa o sarute,Amy i-a dat acelasi raspund,au tinut-o asa o vreme iar amandoi nedorind sa se desparta unul de langa celalalt.
Cand Amy a intrat in casa,Bryan a intrebat-o:
--Unde ai fost pana acuma?
--Am fost cu Em si baietii la Axel sa vedem cum se simte.
--Aham.
--Bryan sper ca ai increderein mine,da?
--Da,stai linistita si daca vrei sa imi spui ceva ce nu vrei sa afle ai tai poti fi sigura ca am sa tin secret.
--Okey,acum ma duc sus sa fac un dush si sa ma pun in pat,e cam tarziu.
--Noapte buna.
--Noapte buna.

Un comentariu:

  1. Ce frumoos :X Imi place ca Amy este cu Axel, cred ca sunt asa draguti. Bryan nu cred ca v-a primi cine stie ce secrete de pastrat :)) dar sa isi puna pofta in cui! :D Frumos capitol, astept next-ul :)

    RăspundețiȘtergere